QUINA VIDA!

Viu un musical amb la teva escola!

Curs 24/25

Audicions Escolars i Musicart 102 presenta el musical participatiu “QUINA VIDA!” de Mac Huff i dramatúrgia de Blanca Boix.
Breu sinopsi:
Un atac electromagnètic massiu arriba des de l’espai llunyà, probablement produït per una intel·ligència extraterrestre, i fa explotar tots els sistemes tècnics i el planeta es queda sense electricitat, sense servei telefònic i sense internet!
Una colla de nens i nenes acostumats a viure amb tots els gadgets tecnològics actuals es queden sense poder emplenar el seu temps d’oci amb cap mòbil, tauleta, televisor, ordinador… El pànic està servit!
Però no tot està perdut, no! Amb l’ajut d’alguns personatges “d’altres èpoques” aprenen a omplir el seu temps amb aventures, jocs, música i imaginació, i descobreixen tot un món completament nou per a tots ells i elles.
La teva escola viurà una experiència inoblidable: cantareu, ballareu i actuareu en un musical.  Disposareu de 3 sessions de formació per a tot el professorat, treballareu veus i coreografia, fareu un assaig general al mateix teatre i, finalment, tots podreu gaudir del vostre espectacle!
Està dirigit a alumnes i professors de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.
El preu d’inscripció és de 90 € per centre.

Omple aquest formulari per inscriure’t.

MÉS INFORMACIÓ